Koszyk

Jak zwrócić towar zakupiony w sklepie NAVIN.PL?

Kupujący ma prawo odstąpić od Umowy sprzedaży bez podania przyczyny w terminie 14 (czternastu) dni od dnia wejścia w posiadanie Towaru przez niego. W tym przypadku koszty wysyłki (transport od sprzedawcy do klienta)  będą obciążeniem Kupującego.

Prawo odstąpienia od Umowy sprzedaży, Kupujący wykonuje poprzez złożenie Sprzedawcy oświadczenia o odstąpieniu od Umowy sprzedaży mailowo lub sms-em. Do zachowania terminu na odstąpienie od Umowy sprzedaży wystarczy wysłanie Oświadczenia przed upływem terminu 14 (czternastu) dni.

W przypadku skorzystania z prawa odstąpienia od Umowy sprzedaży, Kupujący powinien odesłać Towar Sprzedawcy w terminie 14 (czternastu) dni od dnia dokonania odstąpienia od Umowy sprzedaży. Do zachowania terminu, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym, wystarczy odesłanie Towaru przed jego upływem.

Odesłanie Towaru powinno nastąpić pod adres: NAVIN PL SP.z.O.O., Vadym Shaforostov, ul. Stanisława Lema 17F/101, 31-571 Kraków.

Kupujący ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Towaru.

Zwrot płatności dokonanych przez Kupującego następuje po otrzymaniu przez Sprzedawcę odesłanego Towaru wyłącznie po sprawdzeniu Towaru pod kątem uszkodzeń lub śladów zamocowania na ścianie. Koszty za towar zostaną zwrócone Kupującemu najpóźniej w ciągu 14 dni od dnia otrzymania przez Sprzedawcę zwróconego towaru minus koszty wysyłki (transport od sprzedawcy do klienta). Oryginalne opakowanie i wszystkie zapięcia na grzejniku należy utrzymać w nienaruszonym stanie.

Zwrot płatności dokonywany jest przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jaki został użyty przez Kupującego w pierwotnej transakcji, chyba że Kupujący wyraźnie zgodzi się na inne rozwiązanie. Kupujący nie ponosi kosztów zwrotu dokonanej płatności.

Kupujący odpowiada za zmniejszenie wartości Towaru wynikające z korzystania z niego w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru. To znaczy, że Towar, który został zamocowany przez klienta na ścianie a potem został zwrócony bez podania przyczyny w terminie 14 dni od dnia jego dostarczenia nie będzie liczył się za nowy oraz będzie zmniejszona kwota zwrotu lub nie będą zwrócone za niego koszty w zależności od śladów korzystania. Ostateczna decyzja zostaje się za Sprzedawcą.

 

Procedura zwrotu towaru:

1. Zgłosić zwrot Towaru na stronie internetowej. Można to zrobić na kilka sposobów:

  • można  pobrać i wypełnić formularz zwrotu dostępny pod linkiem: Oświadczenie. Następnie, trzeba wydrukować wypełniony formularz.
  • można napisać oświadczenie w dowolnej formie i wysłać je drogą elektroniczną.
  • można wypełnić na stronie internetowej: formularz

2. Przed wysyłką niezbędne jest sprawdzenie, że opakowanie towaru jest oryginalne i nie uległo uszkodzeniu.

3. Na produkcie nie powinno być śladów użytkowania, wszystkie zapięcia na grzejniku należy utrzymać w nienaruszonym stanie.

4. Wysyłka towaru mile widziana za pośrednictwem  przewożnika DPD (adres wysyłki: NAVIN PL SP.z.O.O. ul. Stanisława Lema 17F/101, 31-571 Kraków)

5. Obowiązkowo poinformować mailowo lub sms-em o numer listu przewozowego, w sytuacji gdy Towar jest zwrócony przez przewożnika innego niż Kurier DPD. To bardzo ulepszy i przyśpieszy termin zwrotu kosztów.

6. Doczekać się zwrotu kosztów za Towar.

 

W razie jakichkolwiek pytań lub wątpliwości dotyczących zwrotów w naszym sklepie, skontaktuj się z nami drogą mailową pod adresem sales@navin.pl lub telefonicznie pod numerem: +48 576-192-914.

Aktualności NAVIN
Zalecania
icon_email icon_whatsapp icon_callback