Zobowiązania gwarancyjne
Firma produkcyjna Navin PL SP z.O.O. ustaliła następujący okres gwarancji na produkty:
suszarki do ręczników wodnych ze stali nierdzewnej do otwartych systemów grzewczych - 5 lat; dla zamkniętych systemów grzewczych - 10 lat;
elektryczne grzejniky - 60 miesięcy.
Przez zobowiązania gwarancyjne należy rozumieć zapewnienie przez producenta normalnego funkcjonowania produktu w okresie gwarancyjnym liczonym od dnia sprzedaży, pod warunkiem przestrzegania zasad montażu i eksploatacji oraz warunków transportu. Serwis gwarancyjny zapewnia producent, którego siedziba znajduje się pod adresem: Kraków, ul. Kraszewskiego,36
Uprawnienie do bezpłatnego serwisu gwarancyjnego daje karta gwarancyjna, w której stwierdza się:
-
Model;
-
Data wyprzedaży;
-
firma sprzedająca.
Proszę zachować go przez cały okres użytkowania. Termin naprawy określa producent. Możesz wymienić lub zwrócić towar w ciągu 14 dni od zakupu. Prawo to gwarantuje Ci ustawa o ochronie konsumentów. Aby skorzystać z tej możliwości, upewnij się, że:
-
towar nieużywany i nie noszący śladów użytkowania: rysy, odpryski, otarcia;
-
produkt jest w pełni zmontowany, a integralność opakowania nie jest naruszona;
-
wszystkie etykiety i oznaczenia są zachowane.
W przypadku niesprawności suszarki do ręczników wymiana lub zwrot produktu następuje tylko w przypadku stwierdzenia „kontroli” producenta, że warunki eksploatacji nie zostały naruszone.
Jeśli w okresie gwarancyjnym zakupiony u nas produkt ulegnie awarii z winy producenta i nie będzie można go naprawić, wymienimy produkt na podobny lub zwrócimy Ci pieniądze. W tym celu podaj nam:
-
produkt z kompletem;
-
karta gwarancyjna;
-
dokument potwierdzający płatność.
W jakich przypadkach gwarancja nie jest udzielana? Producent może odmówić naprawy gwarancyjnej, jeżeli:
-
istnieje mechaniczne lub inne uszkodzenie, które powstało w wyniku umyślnego lub niedbałego działania kupującego lub osób trzecich;
-
naruszane są zasady użytkowania określone w dokumentach eksploatacyjnych;
-
dokonano nieautoryzowanego ujawnienia, naprawy lub zmiany komunikacji wewnętrznej i komponentów produktu, projektu lub schematów produktu;
-
błędnie wypełniona karta gwarancyjna.
Zobowiązania gwarancyjne nie dotyczą następujących usterek:
-
jeśli występują oznaki korozji elektrochemicznej;
-
przypadkowe uszkodzenie spowodowane przez klienta lub uszkodzenie spowodowane nieostrożnym obchodzeniem się lub użytkowaniem (narażenie na płyn, kurz, ciała obce dostające się do ciała itp.);
-
szkody w wyniku klęsk żywiołowych (zjawisk naturalnych);
-
uszkodzeń spowodowanych nagłym wzrostem lub spadkiem napięcia w sieci elektroenergetycznej lub nieprawidłowym podłączeniem do sieci elektroenergetycznej;
-
uszkodzeń spowodowanych wadami systemu, w którym ten produkt był używany, w tym brakiem obiegu wody w suszarce do ręczników, który nastąpił z powodu naruszenia procesu technologicznego montażu i instalacji produktu, a także specyfiki produktu rozcieńczanie ciepłej wody i systemów grzewczych;
-
uszkodzenie powstało w wyniku podłączenia lub połączenia produktu z innymi produktami;
-
uszkodzeń spowodowanych użytkowaniem produktu niezgodnie z jego przeznaczeniem lub z naruszeniem zasad eksploatacji.
Ubezpieczenie
Wszystkie produkty są ubezpieczone. Ubezpieczenie dotyczy produktów wyprodukowanych przez VK Navin LLC.Warunki ubezpieczenia dotyczą przypadków szkód wyrządzonych osobom trzecim w wyniku wadliwego działania produktu.