Zobowiązania gwarancyjne
Zobowiązania gwarancyjne
Firma Navin PL SP z.O.O. ustaliła następujący okres gwarancji na produkty:
24 miesięcy na części elektryczę,
120 miesięcy na ramę malowane,
240 miesięcy na ramy ze stali nierdzewnej.
Przez zobowiązania gwarancyjne należy rozumieć zapewnienie przez producenta normalnego funkcjonowania produktu w okresie gwarancyjnym liczonym od dnia sprzedaży, pod warunkiem przestrzegania zasad montażu i eksploatacji oraz warunków transportu. Serwis gwarancyjny zapewnia producent, którego siedziba znajduje się pod adresem: ul. Józefa Ignacego Kraszewskiego 36/128, 30-110 Kraków
Możesz wymienić lub zwrócić towar w ciągu 14 dni od zakupu bez podania przyczyny.
Jeżeli towar zakupiony w naszym sklepie dotarł do Ciebie uszkodzony, wybrakowany lub w inny sposób niezgodny z opisem, możesz złożyć dotyczącą go reklamację w ciągu 2 lat.
W przypadku niesprawności suszarki do ręczników wymiana, naprawa lub zwrot produktu następuje wyłącznie po sprawdzeniu sytuacji producentem (opis wady, zdjęcia, wideo) pod względem, że warunki eksploatacji spszętu nie zostały naruszone.
Termin naprawy określa producent.
W jakich przypadkach gwarancja nie jest udzielana? Producent może odmówić naprawy gwarancyjnej, jeżeli:
- istnieje mechaniczne lub inne uszkodzenie, które powstało w wyniku umyślnego lub niedbałego działania kupującego lub osób trzecich;
- naruszane są zasady użytkowania określone w paszporcie technicznym;
- dokonano nieautoryzowanego ujawnienia, naprawy lub zmiany konstrukcji wewnętrznej i części produktu, projektu lub schematów produktu.
Zobowiązania gwarancyjne nie dotyczą następujących usterek:
- jeśli występują oznaki korozji elektrochemicznej;
- przypadkowe uszkodzenie spowodowane przez klienta lub uszkodzenie spowodowane nieostrożnym obchodzeniem się lub użytkowaniem (narażenie na płyn, kurz, ciała obce dostające się do ciała itp.);
- szkody w wyniku klęsk żywiołowych (zjawisk naturalnych);
- uszkodzeń spowodowanych nagłym wzrostem lub spadkiem napięcia w sieci elektroenergetycznej lub nieprawidłowym podłączeniem do sieci elektroenergetycznej;
- uszkodzeń spowodowanych wadami systemu, w którym ten produkt był używany, w tym brakiem obiegu wody w suszarce do ręczników, który nastąpił z powodu naruszenia procesu technologicznego montażu i instalacji produktu, a także specyfiki produktu rozcieńczanie ciepłej wody i systemów grzewczych;
- uszkodzenie powstało w wyniku podłączenia lub połączenia produktu z innymi produktami;
- uszkodzeń spowodowanych użytkowaniem produktu niezgodnie z jego przeznaczeniem lub z naruszeniem zasad eksploatacji.