Koszyk

Zobowiązania gwarancyjne

Zobowiązania gwarancyjne

 Firma Navin PL SP z.O.O. ustaliła następujący okres gwarancji na produkty:

24 miesięcy na części elektryczę,

120 miesięcy na ramę malowane,

240 miesięcy na ramy ze stali nierdzewnej.

Przez zobowiązania gwarancyjne należy rozumieć zapewnienie przez producenta normalnego funkcjonowania produktu w okresie gwarancyjnym liczonym od dnia sprzedaży, pod warunkiem przestrzegania zasad montażu i eksploatacji oraz warunków transportu. Serwis gwarancyjny zapewnia producent, którego siedziba znajduje się pod adresem: ul. Józefa Ignacego Kraszewskiego 36/128, 30-110 Kraków

Możesz wymienić lub zwrócić towar w ciągu 14 dni od zakupu bez podania przyczyny.

Jeżeli towar zakupiony w naszym sklepie dotarł do Ciebie uszkodzony, wybrakowany lub w inny sposób niezgodny z opisem, możesz złożyć dotyczącą go reklamację w ciągu 2 lat.

W przypadku niesprawności suszarki do ręczników wymiana, naprawa lub zwrot produktu następuje wyłącznie po sprawdzeniu sytuacji producentem (opis wady, zdjęcia, wideo) pod względem, że ​​warunki eksploatacji spszętu nie zostały naruszone. 

Termin naprawy określa producent.

 

W jakich przypadkach gwarancja nie jest udzielana? Producent może odmówić naprawy gwarancyjnej, jeżeli:

  • istnieje mechaniczne lub inne uszkodzenie, które powstało w wyniku umyślnego lub niedbałego działania kupującego lub osób trzecich;
  • naruszane są zasady użytkowania określone w paszporcie technicznym;
  • dokonano nieautoryzowanego ujawnienia, naprawy lub zmiany konstrukcji wewnętrznej i części produktu, projektu lub schematów produktu.

 

Zobowiązania gwarancyjne nie dotyczą następujących usterek:

  • jeśli występują oznaki korozji elektrochemicznej;
  • przypadkowe uszkodzenie spowodowane przez klienta lub uszkodzenie spowodowane nieostrożnym obchodzeniem się lub użytkowaniem (narażenie na płyn, kurz, ciała obce dostające się do ciała itp.);
  • szkody w wyniku klęsk żywiołowych (zjawisk naturalnych);
  • uszkodzeń spowodowanych nagłym wzrostem lub spadkiem napięcia w sieci elektroenergetycznej lub nieprawidłowym podłączeniem do sieci elektroenergetycznej;
  • uszkodzeń spowodowanych wadami systemu, w którym ten produkt był używany, w tym brakiem obiegu wody w suszarce do ręczników, który nastąpił z powodu naruszenia procesu technologicznego montażu i instalacji produktu, a także specyfiki produktu rozcieńczanie ciepłej wody i systemów grzewczych;
  • uszkodzenie powstało w wyniku podłączenia lub połączenia produktu z innymi produktami;
  • uszkodzeń spowodowanych użytkowaniem produktu niezgodnie z jego przeznaczeniem lub z naruszeniem zasad eksploatacji.
Aktualności NAVIN
Zalecania
icon_email icon_whatsapp icon_callback