Koszyk

Dostawa i płatność

Płatność za towar na stronie internetowej WWW.NAVIN.PL jest wyłąznie w formie bezgotówkowej.

 

Metody płatności na stronie internetowej WWW.NAVIN.PL są nastepujące:
PayU (BLIK, GooglePay, Przelew, RATY)

Płatność przy odbiorze

Przelew na konto bankowe

 

Płatność przelewem na konto bankowe

Numer konta bankowego Sprzedawcy: 

NAVIN PL SP.z.O.O.

Ul. Kraszewskiego 36, M.128, 30-110 Krakow

NIP: 6772478466

BANK PKO Polski

SWIFT (BIK): BPKOPLPW

Konto PLN: 69 1020 4900 0000 8102 3460 1720

Konto EUR: 30 1020 4900 0000 8402 3520 1444


Jako tytuł przelewu należy wpisać przypisany numer faktury przesłanej na adres mailowy.

 

 

Dostawa

Zazwyczaj, jeśli zamówienie zostało złożone do godziny 14:00, wysyłamy tego samego dnia.

Wysyłka Towarów realizuje się pod adresy znajdujące się na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej/Unii Europejskiej/wybranych krajów. W przypadku dostawy Towaru do krajów nienależących do Unii Europejskiej, Kupujący ponosi koszty opłat celnych. Dokładne informacje odnośnie wysokości należnych opłat, Kupujący może odnaleźć na stronie internetowej Zintegrowanej Taryfy Wspólnot Europejskich (TARIC), zawierającej aktualne stawki należnych opłat (https://ec.europa.eu/taxation_customs/dds2/taric/taric_consultation.jsp?Lang=pl&redirectionDate=20110310)

 

Dostawa Towarów zakupionych w sklepie internetowym od 500 PLN  jest gratis.

Koszt dostawy składa 20 PLN przy zakupie Towaru do 500 PLN.

Koszt dostawy składa 25 PLN przy wyborze metody płatności przy odbiorze Towaru.

 

Dla naszych klientów dostępne są następujące sposoby dostawy/odbioru towaru:

- wysyłka przez przewożnika kuriera DPD

- odbiór osobisty - magazyn firmy NAVIN PL znajduje się przy ul. Kornela Makuzsyńskiego 15, 31-752 Kraków.

 

Wysyłka Towaru następuje w ciągu 2 dni roboczych od dnia otrzymania przez Kupującego wiadomości o przekazaniu Zamówienia do realizacji - w przypadku wybrania przez Kupującego opcji dokonania zapłaty kosztów za Towar przy jego dostarczeniu.

Sprzedawca zobowiązany jest dostarczyć Kupującemu Towar zgodny z dotyczącą go Umową sprzedaży.

Zakupiony towar, który powinien dotrzeć do Kupującego w nienaruszonym stanie obowiązkowo trzeba sprawdzić po dostarczeniu Towaru. Jeżeli opakowanie towaru czyli karton nie jest w stanie nienaruszonym, powinien Kupujący spisać protokół uszkodzenia kurierowi przewożnika i niezwłocznie skontaktować się ze Sprzedawcą telefonicznie lub mailowo, obowiązkowo dołączył zdjęcia uszkodzeń. Jezeli tego nie zostanie zrobiono będzie to liczyło za uszkodzenie Towaru nadane przez Kupującego.

Jeżeli Towar jest dostarczany przez kuriera DPD, Kupujący powinien sprawdzić Towar w jego obecności.

Jeżeli towar dotrze do Kupującego uszkodzony, wybrakowany lub w inny sposób niezgody z umową sprzedaży odrazu Kupujący powinien złóżyć dotyczącą tego reklamację i wyszlać w najwygodniejszy dla Siebie sposób, mailowo lub sms-em obowiązkowo dołączył zdjęcia uszkodzeń. Odpowiedzi na reklamację Sprzedawca postara się udzielić jak można szybczej ale nie póżniej niż 7 dni od dnia jej otrzymania. W sytuacji gdy Sprzedawca posiada na stanie magazynowym taki sam towar zaproponuje Kupującemu wymianę towaru na nowy (wysyłka Towaru za koszt Sprzedawcy) i także zamówi kuriera DPD po odbiór wadliwego towaru w wygodny dla Kupującego termin (zamówienie kuriera DPD za koszt Sprzedawcy).

Aktualności NAVIN
Zalecania
icon_email icon_whatsapp icon_callback