Koszyk

Dostawa i płatność

 

Uwaga! Szybkość dostawy towaru uzależniona jest od sytuacji w regionie i wynosi około 2-3 dni. Niestety na razie musimy pracować tylko na przedpłatę. Dziękuję za zrozumienie!

 

Zapłata

W celu złożenia zamówienia prosimy o kontakt z naszym działem sprzedaży pod numerem telefonu 576-192-914.

Rozliczenie gotówkowe. Możliwe tylko pod warunkiem odbioru osobistego. Płatność jest dokonywana wyłącznie w walucie krajowej.

Płatność gotówką przy odbiorze. Płatność za wybrany produkt przy odbiorze w przedstawicielstwach firmy transportowej „DPD kurier” w Twoim mieście.

Płatność bezgotówkowa w firmie "NAVIN PL".  Płatność odbywa się w następujący sposób: po złożeniu zamówienia kierownik firmy prześle Ci fakturę e-mailem.

Płatność online za pośrednictwem usługi płatności PayU

W przypadku osób prawnych wraz z produktem dostarczany jest pakiet wszystkich niezbędnych dokumentów.

 

Dostawa

Zazwyczaj, jeśli złożysz zamówienie przed godziną 14:00, wyślemy je tego samego dnia.

W każdym razie w momencie składania zamówienia nasi menedżerowie natychmiast uzgadniają z Tobą czas dostawy.

Dostawa do wszystkich regionów Polski. Bezpłatna dostawa jest dostępna tylko przy przedpłacie lub rachunek bieżący firmy.

Dla naszych klientów dostępne są następujące sposoby odbioru towaru:

Magazyn firmy "NAVIN PL" znajduje się przy ulice Krzszewskigo,36, Kraków, 30-110

 

Zwrot i wymiana towarów.

Zgodnie z "Ustawą o ochronie praw konsumentów" w ciągu 14 dni od zakupu można zwrócić towar i otrzymać zwrot pieniędzy lub wymienić produkt na inny, nawet jeśli po prostu ci się nie podoba.

W celu zwrotu towaru należy skontaktować się z naszymi doradcami, aby uzyskać informacje na temat sposobu zwrotu towaru i pieniędzy.

Procedura zwrotu towaru:

  • Upewnij się, że opakowanie towaru jest bezpieczne i nie uległo uszkodzeniu.
  • Na towarach nie powinno być śladów użycia, powinno być zachowane wszystkie etykiety i kwitancje.
  • Poinformuj naszego doradcę o zamiarze zwrotu
  • Jak wypełnić formularz zwrotu towaru: wypełnić formularz.
  • Wysyłka towaru za pośrednictwem  DPD kurier (wyjaśnić numer oddziału i nazwisko odbiorcy u menedżera)
  • Poinformuj naszego doradcę o numerze deklaracji, który otrzymasz na oddziałe DPD kurier. Mając dopiero numer telefonu możemy odebrać twoją paczkę. 

* Wysyłając do nas przesyłki, w żadnym wypadku nie wprowadzaj opłaty za opóźnienie. To dlatego, że nasz kurier nie może obejrzeć towaru i zapłacić za niego w magazynie Nowej Poczty. Po otrzymaniu przesyłki skontaktujemy się z Państwem i omówimy wszelkie kwestie związane z wymianą lub sposobem zwrotu pieniędzy.

 

Aktualności NAVIN
Zalecania
icon_email icon_whatsapp icon_callback