Dostawa i płatność
Płatność za towar na stronie internetowej WWW.NAVIN.PL jest wyłąznie w formie bezgotówkowej.
Metody płatności na stronie internetowej WWW.NAVIN.PL są nastepujące:
PayU (BLIK, GooglePay, Przelew, RATY)
Płatność przy odbiorze (gotówkowo lub bezgotówkowo działa wyłącznie przy wpłacie podczas odbioru Towaru od Kuriera firmy przewożnika)
Przelew na konto bankowe
Płatność przelewem na konto bankowe
Numer konta bankowego Sprzedawcy:
NAVIN PL SP.z.O.O.
ul. Kornela Makuszyńskiego 15, 31-752 Kraków
NIP: 6772478466
BANK PKO Polski
SWIFT (BIK): BPKOPLPW
Konto PLN: 69 1020 4900 0000 8102 3460 1720 (konto jest przeznaczone wyłącznie dla wpłat w polskich złotych)
Konto EUR: 30 1020 4900 0000 8402 3520 1444 (konto jest przeznaczone wyłącznie dla wpłat w euro)
Jako tytuł przelewu należy wpisać przypisany numer faktury przesłanej na adres mailowy.
Dostawa
Zamówienia złożone przed godziną 13:00 od poniedziałku do piątku są wysyłane tego samego dnia.
Zamówienia złożone po godzinie 13:00 od poniedziałku do czwartku są wysyłane kolejnego dnia.
Zamówienia złożone po godzinie 13:00 w piątek są wysyłane w poniedziałek.
Zamówienia złożone w weekendy lub dni świąteczne są wysyłane kolejnego dnia roboczego.
Wysyłka Towarów realizuje się pod adresy znajdujące się na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej/Unii Europejskiej/wybranych krajów. W przypadku dostawy Towaru do krajów nienależących do Unii Europejskiej, Kupujący ponosi koszty opłat celnych. Dokładne informacje odnośnie wysokości należnych opłat, Kupujący może odnaleźć na stronie internetowej Zintegrowanej Taryfy Wspólnot Europejskich (TARIC), zawierającej aktualne stawki należnych opłat (https://ec.europa.eu/taxation_customs/dds2/taric/taric_consultation.jsp?Lang=pl&redirectionDate=20110310)
Dostawa Towarów zakupionych w sklepie internetowym od 500 PLN jest gratis.
Koszt dostawy składa 20 PLN przy zakupie Towaru do 500 PLN.
Koszt dostawy składa 25 PLN przy wyborze metody płatności przy odbiorze Towaru.
Dla naszych klientów dostępne są następujące sposoby dostawy/odbioru towaru:
- wysyłka przez przewożnika kuriera DPD
- odbiór osobisty - magazyn firmy NAVIN PL znajduje się przy ul. Kornela Makuzsyńskiego 15, 31-752 Kraków. (Przy odbiorze osobistym nie przyjmujemy wpłat gotówką, blikiem lub kartą. Za Towar można wpłacić wyłącznie przelewem na konto firmowe NAVIN)
Sprzedawca zobowiązany jest dostarczyć Kupującemu Towar zgodny z dotyczącą go Umową sprzedaży.
WAŻNE! Każda przesyłka musi być sprawdzona przez Kupującego w obecności kuriera w chwili przyjęcia towaru. W przypadku uszkodzenia towaru obowjązkowo należy spisać protokół z kurierem w dniu otrzymania towaru, gdyż on ułatwi i przyśpieszy proces reklamacji. Kolejnym krokiem będzie wysyłka skanu protokołu szkody oraz zdjeć potwierdzających uszkodzenia zewnętrznę (kartonu, opakowania) albo / orzaz wewnętrznych (samego produktu) na maila: sales@navin.pl
Jeżeli z jakiegoś powody nie ma możliwości sprawdzenia towaru w obecności kuriera trzeba sprawdzić towar póżniej w miarę mośliwości i spisać protokół szkody (najlepiej w ciągu pierwszej doby z momentu dostarczenia towaru) w przypadku stwierdzenia przez Kupującego wady zakupionego towaru. Linki znajdują się poniżej
Jezeli tego nie zostanie zrobiono będzie to liczyło za uszkodzenie Towaru nadane przez Kupującego.
Odpowiedzi na wiadomość Kupującego (reklamację) Sprzedawca postara się udzielić jak można szybczej ale nie póżniej niż 7 dni od dnia jej otrzymania. W sytuacji gdy Sprzedawca posiada na stanie magazynowym taki sam towar zaproponuje Kupującemu wymianę towaru na nowy (wysyłka Towaru za koszt Sprzedawcy) i także zamówi kuriera DPD po odbiór wadliwego towaru w wygodny dla Kupującego termin (zamówienie kuriera DPD za koszt Sprzedawcy).