Warunki zwrotu i wymiany
Zwrot i wymiana towarów.
Zgodnie z "Ustawą o ochronie praw konsumentów" w ciągu 14 dni od zakupu można zwrócić towar i otrzymać zwrot pieniędzy lub wymienić produkt na inny, nawet jeśli po prostu ci się nie podoba.
W celu zwrotu towaru należy skontaktować się z naszymi doradcami, aby uzyskać informacje na temat sposobu zwrotu towaru i pieniędzy.
Procedura zwrotu towaru:
- Upewnij się, że opakowanie towaru jest bezpieczne i nie uległo uszkodzeniu.
- Na towarach nie powinno być śladów użycia, powinno być zachowane wszystkie etykiety i kwitancje.
- Poinformuj naszego doradcę o zamiarze zwrotu.
- Jak wypełnić formularz zwrotu towaru: wypełnić formularz.
- Wysyłka towaru za pośrednictwem DPD kurier (wyjaśnić numer oddziału i nazwisko odbiorcy u menedżera)
- Poinformuj naszego doradcę o numerze deklaracji, który otrzymasz na oddziałe DPD kurier. Mając dopiero numer telefonu możemy odebrać twoją paczkę.
* Wysyłając do nas przesyłki, w żadnym wypadku nie wprowadzaj opłaty za opóźnienie. To dlatego, że nasz kurier nie może obejrzeć towaru i zapłacić za niego w magazynie Nowej Poczty. Po otrzymaniu przesyłki skontaktujemy się z Państwem i omówimy wszelkie kwestie związane z wymianą lub sposobem zwrotu pieniędzy.